کمی تنهایی
پارمیس تنها

بعضی وقتا از همه میگذری بغیر از یک نفر
خدایا بگذر از کسی ک نمیتونم بگذرم

 

 

تو رگ شوخی ات با دیگران گُل می کند....
و من رگ غیرتم باد!.....
عجب!
نمی دانستم رگها هم قدرت انتخاب دارند!!

 

 

دلمو روحم به کما رفت برای مردنش دست به دعا شوید...

 

 

دلم کار دست است خودم بافتمش!!!
تارش از سکوت، پودش از تنهایی!!!
همین است که خریدار ندارد...

 

 

ذهنم فلج می شود
وقتی می خوانمت و تو حتی نمی گویی جانم

 

 

چقدر شب اضافه می آید وقتی تو نیستی....!!!

 

 

خدایا تا خرخره پر از تنهایی ام
مرسی... دیگر میل ندارم!!!!

 

 

تنهایی یعنی:
یه بغض کهنه..
یه چشم خیس..
یه موزیک لالیت..
یه فنجون قهوه تلخ..
ویه پاکت سیگار...

 

 

انگار پنج شنبه ب دنیا اومدم!
دل ب هر چی میبندم باید فاتحشو بخونم!

 

 

بعضی وقتامجبوری توفضای بغضت بخندی
دلت بگیره... ولی دلگیری نکنی
شاکی بشی... ولی شکایت نکنی
گریه بکنی... امانزاری اشکات پیدابشن
خیلی چیزاروببینی... ولی ندیدش بگیری
خیلی هادلت روبشکنن... ولی توفقط سکوت کنی

 

 

 

ذهنم اشفته _خواب هایم پریشان_خنده هایم فتوشاپی_دردودل هایم با دیوار فیس بوک و بلاگ! میزان همدردی هم با لایک و کامنت و تکرار پشت تکرار

 

 

 

میگویند " شکستنی، رفع بلاست "،
ای دل تحمل کن، شاید حکمتیست....

 

 

 

گاهی... فقط گاهی... دلم می خواهد خودم را فراموش کنم... به جایی دور بروم... جایی که مرا نشناسند... جایی که کسی را نشناسم... فریاد خفته در گلویم را آزاد کنم و بگویم... من بریدم دنیااینقدر نقش قلمت را به دل من نزن... این زندگی س گ ی هرگز تغییر نخواهد کرد

 

 

 

سیگاری که از اول بد میسوزه تا آخرش طعم بدی میده؛
از کشیدنش زجر میکشی ولی دلت نمیاد خاموشش کنی...
این قضیه عجیب منو یاد زندگی میندازه...

 

 

خدایا عشقمو سپردم دستت، که خودت دستشو بزاری تو دستم!
حالا چِشَم اب که نمیخوره، هیچ، اب هم توش وا نمیسه!
کسی میفهمه؟!؟

 

 

با یک گریه ی مشترک، یک لیوان چای انفرادی و یک نخ سیگار، که دل ِ کشیدنش را ندارم جنون امشب را شروع می کنم!
صبح دوباره همان آدم سابق می شوم که به تمام دنیا صبح بخیر می گوید...

 

 

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است... باور کن "بعضی ها" تنها ترت میکنند!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 22 شهريور 1392برچسب:,ساعت 2:37 PM توسط پارمیس|



مطالب پيشين
» <-PostTitle->

Design By : Pars Skin